Monday, September 12, 2011

ALLAHU RABBI !! KUATKAN SEMANGAT AKU YA ALLAH !


sungguH aku LemaH tanpa bantuanMu Ya rabBi !
mengapa setiap kaLi aku cuba untuk bangkit dari rebah , ade sahaje dugaan y menimpa2aku ya TuHan . jika ini yng terbaik untuk ku, maka, kuatkan lah semangatku ..
mengapa tiap kaLi Hendak aku menyatakan kebenaran, ade sje y menyangkaL kebenaran itu..

tiap kaLi aku cuba untuk menasihati mereka, ade sje y mengHaLangku..
macam2 kate y d'Lemparkan.. mereka ibaratkan aku seperti batu y tidak punya perasaan..
teganya mereka.. ade y kate aku bajet aLim, ade juge y kate aku pemFITNAH,

YA ALLAH, CUBAAN APA YANG SEDANG ENGKAU BERI PADAKU YA ALLAH ??

aku tahu .

bahawa sesungguhnya hidup ini tidak akan lengkap jika tiada namanya dugaan.
mungkinkah ini salah satu daripada rempah untuk memperkuat imanku ?
harapnya begitu.
AMPUNI HAMBAMU YA ALLAH atas segala kekHiLafanku ..

No comments:

Post a Comment