Sunday, November 13, 2011

Minta izinMu .


♥ Dengan izinMU, YA Allah...
~Berikan aku sebuah hati yang sungguh mencintaiMU, sehingga aku dapat mencintainya dengan cintaMU, bukan mencintainya dengan sekadar cintaku.
~Berikanlah sifatMU yang lembut sehingga kecantikanku datang dariMU bukan dari luar diriku.
~Berilah aku tanganMU sehingga aku selalu mampu berdoa untuknya.
~Berikanlah aku penglihatanMU sehingga aku dapat melihat banyak hal baik dalam dirinya dan bukan hal buruk saja.
~Berikan aku mulutMU yang penuh dengan kata-kata kebijaksanaanMU dan pemberi semangat, sehingga aku dapat menceriakan harinya dan aku dapat tersenyum padanya di setiap pagi.

♥ Ya Allah...bilamana akhirnya kami akan bertemu, aku berharap kami berdua dapat mengatakan, "Betapa besarnya Tuhan itu kerana Dia telah memberikan kepadaku seseorang yang dapat membuat hidupku menjadi sempurna."

♥ Ya Allah...Aku mengetahui bahawa Engkau menginginkan kami bertemu pada waktu yang tepat dan Engkau akan membuat segala sesuatunya indah pada waktu yang Kau tentukan.

Amin.~♥~

No comments:

Post a Comment